ÖĞ-RE-Nİ-YORUM...

Bir kaç gündür yazamayınca aklım kaldı burda ey sevgili okur. Ha bugün ha yarın derken konular birikti fakaat ben bir türlü dökemedim bunu klavyeye. İşte şimdi zaman o zaman. Hemeen kısa kısa bir tavsiyede bulunup kaçacağım...


15 gündür ingilizce öğrenmek için bir program kullanıyorum. Yaa ben mevzuya böyle girince kendimi seyyar satıcı gibi hissediyorum. İçimde var arkadaş pazarlama ruhuu, geeel vatandaaaş geeel ingilizce sete geel koooş koooş. Neyse dur vatandaş koşma bir sakin sakin anlatıyım ben. Program işte bu, görselde gördüğünüz gibi.




Dyned adı gördüğünüz üzere. 15 gündür, hemen hergün 45 dakika 1 saat çalışıyorum. Ne yalan söyleyeyim çok sevdim ve öğrendiğimi farkettikçe daha da keyifli hale geliyor. Programın mantığı şu bir çocuk nasıl Türkçe konuşmayı öğreniyorsa siz de aynı şekilde İngilizce konuşmayı öğreniyorsunuz. Dinliyorsunuz, sürekli dinliyorsunuz. Mikrofon ile tekrar ediyorsunuz duyduklarınızı ust uste. Kendi sesinizi dinliyor, telaffuzunu kıyaslıyorsunuz. Yazma yok okuma yok, görsel ve işitsel yollar beyninize beyninize giriyor program. Çok zevkli, sıkıcı olmuyor. Zaten kullanım kılavuzunu iyi okursanız çok daha kolay oluyor işiniz. Bir eğitmeniniz var 15 günde bir arayıp sorularınızı soruyorsunuz ve onunla da İngilizce konuşuyorsunuz. ( Ben ilk kez bu hafta aradım İngilizce sözlüden yırttım, programı nasıl kullandığımı bir anlattım bir anlattım eğitmen ölee kullanmamıştı vallahii :D , alt yazıda mesaj geçiyorum heey heey eğitmeeen disiplinini kendi şeeeden insanım been ) Bir üniteyi bir kez çalışmak bitirmeniz anlamına gelmiyor, sistem yaptığınız her şeyi kayıt ediyor ve tekrarlarınız o konuyu çalışma yüzdenizi etkiliyor. Benim derdim iş için kullanmak değil tabii sevgili okurcum, Zeynep'in  öğretmeni var  adı Casaduruşşş ( Çocuklar öyle diyorlar :D) derdim onun anlattıklarını anlamak. Kadın iki kelime ediyor, üçüncüden sonra benim boş bakışlar başlıyor. Bu böyle olmaz dedim bir gün Casanduruşş bize çocuklarla ilgili sunum yapınca, o sundu sunmasına da ben anlamadım çocukum ne yapıyor onunlaa. Böyle de bir çözüm buldum kendime. Ha bir Beyrut maceram oldu, onda da lavabo nerde diye sordum, Allaah oldu yahuu tamamdır dedim, adam tarif ettiii. Etti de keşke bir anlayaydım. Yani lazım bu lisan arkadaş, ya öğrenicez ya öğrenicez. Buyrun deneyin, vala para falan almadım onlardan, haberleri bile yok yazdığımdan. Ama dur söyliyim de belki bir sonra ki 3 aylık programı bedava alırım :D Derim ki ben diyim 1.000.000 siz deyin 11 okur var, hepsine anlattım vallahii Dyned'ciğim. Yaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder