GÜNÜN TEYZESİ...

Bugün bir fotograf kursunda verilen photoshop atölyesine katıldım. Önceden görüştüğüm için eğitmen ile atölyede kaç kişi olacağını biliyorum, toplam 3 kişiyiz. Eee tabii ben memnun oldum, az kişi eğitmen ile daha çok iletişim, daha çok soru, hatta amacından saptırıp fotoğrafla ilgili kafaya takılan soruları araya sokuşturma demekti bu benim için. Bir heves gittim, kapıyı açtımmm, içerdee bir eğitmen bir been bir teyzeee. İşte subjecte ki teyzee tam da bu teyzee oluyor. Derse başladık.Ben araya tabii heeemeeen ilgisiz konularla ilgili sorularımı sormaya başladım, cevaplarını da aldımm tabii ohh misss gibi. Neysee teknik kısma geçmeye başladık ki işte o anda yaşam durdu, benim beynim hafiften bi pirelendi, bi bitkisel hayat moduna girer gibi oldumm ama çaktırmadım. Bu günün teyzesi konular başlayınca start tusu nerdee dedi, demez olaydı, eğitmen şöylee bir baktı hımm geliyorum yanınıza dedi, eğitmenin iç sesi de devenin nalı tiyzeciğimmm ne işin var photoshaaap da acebaaa dedi, yani günahı boynuna ben dış görüntüden bunu yorumladım.Neyse adam gayet profesyonel anlatıyor.' Bakiniz bu start tuşu, burdan bir defa tıklıyoruz, bu adoba' Günün teyzesi hımm anladım dedi. Ben o arada nerdeyse facebook da ki iki günlük tüm bildirimleri okudum, bir iki makine fiyatına baktım. Neyse sakin insanım ben, bende iç ses aha malzeme çıktı diyor, memnun yani durumdan. Eğitimin devamı şöyle geçti ' Size iki kere tıklamayın dedim, iki kere tıklayınca olmuyor bakın, bakın olmuyor, iki değil, durun mause vereyim, bakın ma use, tık, bakın tek tık ' Atölye 3.5 saat sürüyor, 2 saat teyze ile eğitmen arasında geçiyor, kalan 1.5 saat siz de dahilsiniz konuya durum o yani. Eğitim bittiğinde teyzenin yorumu şu oldu ' bu benim hiç kafama yatmadı ' Teyze sende bizim kafaya yatmadın da çektik, hadi şimdi çektik devamı da var bunun. Blog açtım dedim eğitmene çok yeni dedim, o da aslında bu sistemden site yapsan falan diye anlattı, teyze o arada sen bana bir pis bak, sanırsın biz hoca ile örgüt kurcaz planlama yapıyoruz. O bana öylee bakıncaa içimde ki şeytaaaan hop uyandı, ahaa bunu yaz bunu yaz akşama bloga dedi. Bak eve geldim 5 saat dayandım seytan'a, onun da ikna gücü çok iyi napıyım. Teyze bugün eve gidicek ' beeey beeey bugün çok şey öğrendim çok faydalı oldu, eğitimde bir de kız vardı salağın teki - o benim bak beni anlatıyo utanmadan, ben ona hiç salak dedim mi sayın okuyucu - çalışmıyormuş da iştee fotografla uğraşıyormuş da aaah aaah ne biçim bu zamane gençleri, ben yiiiirmii beeş yıl çalıştım el kapılarında aaah aaah' Tabii amca bu arada uyumuş göz açık ama timsah gibi yılların tecrübesi. Neyse sayın okur benim atölyeden öğrendiğim ise adobe diye bir program var, var işte. Teyze ile Cuma günü yine görüşcez, onu izlemeye devaaam edin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder