3-6 YAŞ ÇOCUKLAR İÇİN...

Bugün size Zeynep için 1 hafta önce aldığım ve sevdiğim bir ürünü anlatmak istedim. Yani bana dün evde olduğumdan bana sokaktan bir malzeme çıkmadı bende bunu yazıyorum demek oluyor bu.Bu ürün - burda blog yazarı kendini Kadıköy - Eminönü vapur satıcısı gibi hisseder, tam da şu an- 3-6 yaş çocuklar için. İlk telefonla aradıklarında içimden anlattıkları bir bitsede hayır desem kapasam demiştim, aynen de öyle yaptım. İkincisinde arayan kız konuya öyle yerlerden girdi ki ben başka ne var elinizde diye sorar oldum sayın okur...İşte görseliiii ;
 
 
 
Bu aslında okul öncesi hazırlanmış bir eğitim programı, aileyi de ne yapması gerektiği konusunda yönlendiriyor. Sabiha Paktuna danışmanlığında hazırlanmış. Anneler bilirler bu ismin etkisini, duyunca bir dikkat kesilirsiniz.
 
 
 
 
Biz Zeynep hergün bir dergi çalışıyoruz, içeriğinde eşleştirmeler, çizme yeteneğini geliştiren, algısını arttıran bazı çalışmalar var. Aslında en çok sevdiğim tarafı ne biliyor musunuz ? Zeynep onlar ödev zannediyor, her akşam ödev yapmayacak mıyız diyor, sorumluluk duygusu gelişiyor böylece. Ayrıca ben de bu dergiler sayesinde her akşam onunla birebir vakit geçiriyorum, çok da keyif alıyorum. Yani kaliteli vakit ve vicdan durumlarıı.Tabii herkesin beklentisi farklıdır ama beni tatmin etti. İnternetten siz de bakıp alabilirsiniz. Veee ben bunları yazarken arka odadan bir çığlık duyulur, Zeynep uyanır, bu yazı da burda biter. Bugün Zeynep'imin doğum günü, yaniii bugün ona dair bir yazım olacaaak elbeeet...
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder