BİR YILDIZ PARKI ÇEKİMİ...

Günlerden Cumartesi, Kırk Haramiler takılır Ali Baba'nın peşine doğru Yıldız Parkınnaa fotoğraf çekmeye.E tabii bende bir Kırk Harami olarak çekimdeydim geçtiğimiz Cumartesi. Hava yağmurlu, normalde bir insan yavrusu bana dese ki hadii bi gel gidelim de şöylee Yıldız Parkında gezelimm deseee, boş boş bakar, arkadaş o bakışı yorumlarken ben uçan tekme atarım.Yani atmam da attığımı hayal ederim en azından.Ama konu fotoğraf olunca burdan Ağrı'ya kadar yürürüm.( Yalan, en fazla iki semt bilemedin üç semt yürürüm, yağmurda hele hiç yürümem :))

Yağmur olunca ben dengemi şaştım tabii elimde biz bez bi resim çekiyorum bi makineyi siliyorum, aman su kaçmasın vaziyetindeyim. Bazı yerler kaygan normalde kadın milleti aaay düşsem bir yerim kırılırsa yüzüme bir şey olursa diye kurar ben makineyi düşünüyorum, düşsem nasıl bir hareketle makineyi kurtarırım derdindeyim. Makine ve ben çekimdem sağlam döndük Allahtan. Dönüşte annemlere gittim dayım orda, üst baş çamur, şööyle bir baktıı inşaattan mı dedi, yok çekimden dedim, inşaatçı mı çekmek istediler dedi, maşallah ailede herkes bi değişik, yok yok. Ahh bak böyle deyince bizim ailede ki karakterleri bi anlatasım geldi, bir yazımı da ona ayırayımm. Neyse çekiminden sonra düşündüm, millet kedisine köpeğine isim takar ben fotoğraf makineme isim takıcam yakında, nasıl bir bağlanmaksa heee heeyt.

Yazı burda biter, giriş var gelişme var sonuç yok. Sonuç fotoğraflar işte.









1 yorum:

  1. I almost never leave remarks, however i did a few searching and wound up here "BİR YILDIZ PARKI �EKİMİ...".

    And I do have a couple of questions for you if you don't mind. Is it just me or does it look like some of these responses look like written by brain dead individuals? :-P And, if you are writing on other places, I would like to keep up with anything new you have to post. Could you list of the complete urls of all your public sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

    my blog post; Sang Millikin

    YanıtlaSil