BÜYÜYORSUN...

Bir can getiriyorsun dünyaya, canına can katıyor o yaşadıkça,büyüdükçe. Bir aşk kaplıyor içini, tarifsiz. İyi ki doğdun diyorsun her gün, o da sana tatlı sesiyle iyi ki benim annem olmuşsun diyor. Kimsenin sevmediği kadar seviyor seni, sen kimseyi sevmediğin kadar seviyorsun onu. Karşılıksız, beklentisiz, saf, tertemiz... İyi ki doğdun Zeynep'im, iyi ki benim kızımsın...



Bugün okulda Zeynep'in doğumgününü kutladık. Miniklerle iç içe o kadar eglendim ki, harika bir dünyaları var onların, bayıldım. ( Ee hiç 12-13 çocukla aynı ortamda bulunmamıştım :D) Nefis bir pasta yaptırdım, üzerinde Zeynep'in istediği çizgi film kahramanları ve kendisi vardı :) Buyrun Zeynep'in pastada ki hali... Yanında Tiger vardı aslında ama malum çocuklar Tiger'iin kafasını hooop bir çırpıda alıverdiler üzerinden. En son şu dialog vardı ; ' Ben üstünde ki kızı yiyceeeeğmmm', ' Hayıyyy o Zeyneeep yenmezzz, üzülürrrrr' :D



 
 
Pastanın tamamı da bu şekilde. Lezzeti de nefisti. Pastayı Nesrin Tong yaptı, kendisine internetten ulaşabilirsiniz. İstediğiniz figürü yapabiliyor, siz üzerinde olmasını istediğiniz kişinin resmini yollayın yeter, Nesrin Hanım hayalinizde ki pastayı üretiyor. ( Pastaları evden teslim alıyorsunuz, bunun için de Soyak Göztepe'ye gitmeniz gerekiyor )
 
 
 
İşte miniklerden bir kaç kare, çok keyifleri yerindeydi :D
 
 
 
 
 
 
 
Sevgili blog okuru, yazan anne olunca ara ara böylee duygusal içerikli, çoluk çocuk konseptli yazılara denk geleceksiniz, bekarsanız diğer yazılara çocukluysanız bu yazılara bakınız, herkese bir şey var burda herkesee... Sevgiler ve de saygılar... Zeynoooo bir gün burayı okursan bil kiii seni çoook seviyorummm sarışınnnnn....



2 yorum:

  1. cok tatlı ya hep yuzu guldugu hep mutlu oldugu nıce mutlu yıllar zeynepe:)sızı cok sevıyorum zeynepi bebekliğiden beri annesınden dolayı hıc göremesemde:)
    Ohhh ne guzel sıtemlerımı yazacak yerde buldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bu fena oldu... :)) Bizde seni seviyoruzzz...

      Sil